Bramy rolowane
Podobnie jak w bramach segmentowych, bramy roletowe umożliwiają parkowanie pojazdu tuż przed bramą, głównym atutem jest jednak brak prowadnic sufitowych, dzięki czemu zaoszczędzamy miejsce wewnątrz garażu. Czasem warunki montażowe garaży - zwłaszcza tych starszych - właśnie dzięki braku prowadnic pozwalają tylko i wyłącznie na montaż bramy rolowanej na zewnątrz garażu( na elewacji) lub wewnątrz garażu.
Wymagania montażowe: Minimalne nadproże na zewnątrz lub wewnątrz garażu to 30-35cm (w zależności od gabarytów bramy) na skrzynkę nawojową. Ścianki boczne: min.9cm/strona. Płaszcz bramy prowadzony jest pionowo i nawijany na wał. Umożliwia to parkowanie tuz przy bramie, co ma znaczenie szczególnie w przypadku małych garaży.
Płaszcz jest wykonany z profili aluminiowych PA-77 wypełnionych pianką poliuretanową bezfreonową, jest wytrzymały na działania mechaniczne oraz zapewnia dobrą izolacyjność cieplną.
Solidne aluminiowe prowadnice uniemożliwiają wyrwanie a zastosowane w nich szczotki zapewniają cichą i płynną pracę płaszcza bramy.
Wmontowana uszczelka dolna, komorowa zapewnia idealne przyleganie do posadzki oraz niweluje drobne nierówności podłoża. Płaszcz bramy jest połączony z rurą nawojową za pomocą tzw. wieszaków, które jednocześnie pełnia rolę blokady i uniemożliwiają podniesienie bramy po całkowitym jej zamknięciu , tym samym nie ma potrzeby stosowania dodatkowego zabezpieczenia. Standardowo brama jest wyposażona w napęd elektryczny, uruchamiany przełącznikiem klawiszowym z wnętrza pomieszczenia.
Dodatkowo można zamontować wyłącznik zewnętrzny, kluczykowy a także zdalne sterowanie i fotokomórki, co znacznie poprawia komfort obsługi niezależnie od warunków atmosferycznych. Istnieje możliwość wkomponowania w bramie profili z przeszkleniem co zapewni lepszy poziom oświetlenia wnętrza. Bramy są wykonywane w kilku kolorach z palety RAL oraz w kolorze drewnopodobnym.
Czas oczekiwania: 2 tygodnie
Montaż: 4-8 godzin.